2015. december 22., kedd

Csülkös brassói aprópecsenye maradékból

Mivel sok csülök maradt (csak egy picit lőttem túl a mennyiséget) gondoltam csak lehet egy brassóit csinálni belőle :)

Hozzávalók:
  • maradék csülök hús
  • 1 kg burgonya
  • 3 gerezd fokhagyma
  • 1 kis paradicsom
  • egy darab paprika
  • só, bors, pirospaprika
A megmaradt csülökhúst apróra felkockáztam, majd egy serpenyőbe mellédobtam az apróra vágott paradicsomot és paprikát, a fokhagymát összenyomtam és az egészet újrasütöttem, zsiradék nem is kellett alá mert volt bőven a húson.Egy leheletnyi pirospaprikával színeztem. Közben az apró kockákra vágott burgonyát megsütöttem és a végén az egészet egybeforgattam. Nagyon finom lett és laktató. Jó sok házi savanyúval érdemes fogyasztani.



Értékelésem: 9/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése