2016. szeptember 3., szombat

Baconos-sajtos töltött csirkemell

Böngésztem a netet valami ebédért amikor megakadt egy másik blogon (GastroHobbi) a szemem ezen az egyszerű csirkés kaján, így hát elkészítettem egy pár apró módosítással. Finom és laktató, lehet variálni is a későbbiekben.

Hozzávalók:
  • 3-5 csirkemell filé
  • 15 dkg kockázott bacon
  • 250g -os mascarpone krémsajt
  • 1 fej lilahagyma
  • 1 csokor petrezselyemzöldje
  • 5-10 dkg reszelt trappista
  • só, bors, kevés zsiradék
A bacont szalonnát zsírjára sütjük, majd hozzáadjuk a felkockázott lila hagymát amít üvegesre pirítunk. Hagyjuk kicsit kihűlni, majd egy tálba kanalazzuk az egészet majd hozzáadjuk a krémsajtot és az apróra vágott petrezselyemzöldjét, sózzuk borsozzuk. A csirkemelleket megmossuk, felitatjuk róla a vizet majd egy zsebet kell rá vágni. Kicsit sózzuk majd a kevés zsiradékkal kibélelt hőálló tálba fektetjük és belekanalazzuk az összekevert krémet.
Előmelegített sütőben légkeveréssel 180 fokon 30 percig sütjük, majd kivesszük és a töltelék tetejét megszórjuk reszelt sajttal és újabb 10 percre visszatesszük sülni. A végén én sima grill funkcióval 5 percre rápirítottam csak felül a sajtra mert úgy szeretjük. Finom fűszeres hasábburgonyával és friss házi céklával tálaltam, igazán finom lett.


Értékelésem: 8/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése