2015. július 28., kedd

Grillezett szalonna, hagymával.

Nemrég az interneten akadt meg a szemem eme grill kaján, és azonnali késztetést éreztem, hogy megcsináljam. Olyan finom lett mint a neve :D

Hozzávalók:
  • 2-3 fej minél nagyobb vöröshagyma
  • 2-3 csomag bacon szalonna
  • fűszersó vagy grillszósz vagy csípős csili szósz
  • mártás vagy valamilyen zöldséges majonézes saláta

A megpucolt hagymát ujjnyi vastag karikákra vágjuk és 2 rétegben meghagyjuk egyben. A maradékot további felhasználásra akár fagyasztóba is lehet tenni. Megfűszerezzük ízlés szerint, én Kotányi csirkefűszersót használtam, de lehet akár natúran is hagyni. Körbetekered a hagymákat bacon szalonnával, jó alaposan, majd valahogy rögzíted, én ehhez fogpiszkálót használtam, de javasolt valami vékony fém tűt használni, az nem gyullad ki a grillen. :) Ropogósra pirítjuk a grillen és jóízűen elfogyasztjuk, különböző mártásokkal és finom házi savanyúsággal. Fokhagymás majonézes répát és céklát tálaltam hozzá.





Értékelésem: 10/10

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése